ERP Eleven Software

Γενικα

Η εφαρμογή Eleven Services είναι ένα ολοκληρωμένο σύστημα εμπορικής διαχείρισης και απευθύνεται σε όλες τις επιχειρήσεις που εκτελούν εμπορικές συναλλαγές, σε ελεύθερους επαγγελματίες, σε εταιρείες παροχής υπηρεσιών και γενικότερα σε επιχειρήσεις που έχουν ανάγκη να μηχανογραφήσουν τις εμπορικές τους δραστηριότητες.

Με τα modules που διαθέτει μπορεί να καλύψει τις ανάγκες επιχειρήσεων με ιδιαίτερες ανάγκες όπως πρατήρια υγρών καυσίμων, μεταφορικές επιχειρήσεις, σημεία λιανικών πωλήσεων κλπ.
Μπορεί να συνεργαστεί απευθείας με το Module XVAN που διαθέτουμε δημιουργώντας μία ολοκληρωμένη λύση διαχείρισης των εμπορικών συναλλαγών.

Τι προσφέρει

Με το module της εμπορικής διαχείρισης μπορούμε να έχουμε τον πλήρη έλεγχο των εμπορικών διαδικασιών και δραστηριοτήτων της επιχείρησης. Έχουμε ολοκληρωμένο έλεγχο των οικονομικών μεγεθών, συναλλαγών και αποθεμάτων. Οι λειτουργίες είναι εύκολες και κατανοητές για τον χρήστη, χωρίς περιττά στοιχεία και χρονοβόρες διαδικασίες

Τα βασικά χαρακτηριστικά της εφαρμογής είναι τα ακόλουθα :

  • Διαχείριση πελατών - προμηθευτών
  • Διαχείριση υποκαταστημάτων συναλλασσόμενων
  • Διασύνδεση με myData
  • Παρακολούθηση υπολοίπων
  • Καρτέλες πελατών – προμηθευτών
  • Οικονομική εικόνα συναλλασσόμενων
  • Διαχείριση ειδών αποθήκης
  • Διαχείριση αυλών
  • Πολλαπλοί αποθηκευτικοί χώροι
  • Παρακολούθηση αποθεμάτων συνολικά και ανά αποθηκευτικό χώρο
  • Συνταγολόγια ειδών
  • Εναλλακτικοί και αντίστοιχοι κωδικοί
  • Παραγγελίες σε προμηθευτές
  • Παραλαβές αποθήκης
  • Ενδοδιακινήσεις – παραγγελίες τμημάτων
  • Απογραφές ανά αποθηκευτικό χώρο
  • Ευκολία στην έκδοση παραστατικών
  • Διαχείριση παραγγελιών πελατών με παράλληλη επισκόπηση του ιστορικού του πελάτη
  • Πολλαπλές τιμολογιακές πολιτικές
  • Πολλαπλοί τρόποι πληρωμής
  • Οικονομικές αναφορές και εικόνα επιχείρησης
  • Εντατική λιανική και kiosk module
  • Δυνατότητα διασύνδεσης με eShop
  • Διασυνδέσεις με εξωτερικές εφαρμογές (WMS, CRM, λογιστική κλπ.)
  • Ενσωματωμένες λειτουργίες για πρατήριο υγρών καυσίμων
  • Ενσωματωμένες λειτουργίες για εταιρίες μεταφορών

Kiosk Module Εφαρμογή Σημείου λιανικής πώλησης

Με το kiosk module αυτοματοποιούμε τις διαδικασίες των συναλλαγών στα σημεία εντατικής λιανικής. Το σύστημα συνεργάζεται και υποστηρίζει μία μεγάλη γκάμα περιφερειακών συσκευών, είναι πλήρως παραμετρικό για να προσαρμοστεί στις ανάγκες κάθε επιχείρησης και να αυξήσει την παραγωγικότητα από τη πρώτη χρήση του.
Τα βασικά χαρακτηριστικά της εφαρμογής είναι τα ακόλουθα:

  • Απλή και αξιόπιστη λειτουργία ταμείου
  • Ολοκληρωμένος έλεγχος κάθε συναλλαγής
  • Άριστη εξυπηρέτηση πελατών
  • Ελαχιστοποίηση λαθών
  • Δυνατότητα αναμονής και ταυτόχρονης επεξεργασίας μέχρι 7 συναλλαγών
  • Υποστήριξη πληρωμής με πίστωση
  • Υποστήριξη πληρωμής με κάρτα
  • Διασύνδεση με περιφερειακές συσκευές (οθόνη πελάτη, ταμειακές μηχανές, barcode scanners κλπ.)
  • Διασύνδεση με ζυγιστικές μηχανές για αυτόματο διάβασμα βάρους
  • Επικοινωνία και ενημέρωση τιμών – ειδών κλπ με το ERP της επιχείρησης.
  • Κλείσιμο ταμείου ανά βάρδια µε ολοκληρωμένη πληροφόρηση
  • Κεντρική διαχείριση όλων των σημείων πώλησης
  • Πλήρως παραμετρική οθόνη πώλησης με κεντρική διαχείριση
  • Αυτόματη μετάβαση σε online- offline λειτουργία
  • Ενημέρωση του κεντρικού συστήματος με τις κινήσεις αναλυτικά ή συγκεντρωτικά
  • Εύκολη αναβάθμιση με προσθήκη modules

Contact Us